چه نوع چسب کاشی استفاده کنیم؟
نوشته شده توسط : admin

چسب کاشی

چسب کاشی مناسب برای این کار را انتخاب کنید. هنگامی که در مورد انتخاب کاشی برای پروژه جدید شما می آید، به نظر نمی رسد که مستقیم به نظر می رسد، انواع مختلفی از کاشی ها و چسب ها وجود دارد که می توان از آنها استفاده کرد.

انواع کاشی

انواع مختلفی از کاشی با سرامیک محبوب ترین وجود دارد، پس از آن Porcelain و تمام سنگ های طبیعی مانند سنگ مرمر، تراورتن، تراس، تخته سنگ، سنگ آهک، کوارتز و گرانیت وجود دارد.

چسب

انواع مختلفی از چسب در کاشی کاری است که با انواع مختلف کاشی مناسب هستند، دانستن اینکه کدام یک از آنها برای استفاده مناسب است، زیرا اگر تقصیری انتخاب شود، تقریبا مطمئن است که شکست است.

چسب مخلوط آماده حمام آماده

این نوع چسب در یک ظرف پلاستیکی قرار دارد و آماده استفاده مستقیم از دیگ است، اما محدودیت دارد

این چسب معمولا فقط برای تثبیت کاشی های سرامیکی روی دیوار است و نباید برای نصب کاشی چینی یا کاشی های طبیعی در هر نقطه استفاده شود.

سیمان سریع سیب

این نوع چسب به عنوان یک پودر در یک کیسه معمولا 20 کیلوگرم در وزن می آید، آن را با یک میکسر مکانیکی با آب برای تولید چسب ها مخلوط می شود. سیمان سریع تنظیم حدود 20 دقیقه زمان کار از زمانی که مخلوط شده و 2 - 3 ساعت زمان پخت.

 

این نوع چسب برای اصلاح کاشی های سرامیکی تنها به یک دیوار یا کف جامد است

سریع تنظیم چند فلاکس

این نوع چسب حاوی افزودنی لاتکس است که خواصی را به صورت انعطاف پذیری به چسب می دهد و همچنین باعث افزایش قدرت بیش از مجموعه سریع می شود.

این چند لایه چسب برای نصب کاشی بیش از تخته تخته سه لا است که در معرض گسترش و انقباض کمی است، همچنین برای تعمیر چینی های سفال و کاشی های طبیعی که نیاز به گرفتن بیشتر.




:: برچسب‌ها: چسب کاشی ,
:: بازدید از این مطلب : 218
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 مهر 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: